Work it!

«Og så må vi snakke litt om denne forbaska treningen som vi alltid legger fra oss i juli. Man vil ha en pause og en time-out, men time-out betyr ikke at man bare skal late seg.»

Her kommer personlig trener Hilton til unnsetning og skal vise deg noen enkle triks du kan gjøre på 1-2-3. Da holdes energien oppe og rumpa flott i bikinien. Kroppen er en maskin, og skal den fungere optimalt må den også jobbes med. Pakk treningstrikk i bagasjen når du skal på tur. De tar ikke plass i kofferten, de er faktisk litt kule og du kan trene hele kroppen med dem. Tenk så deilig det blir å legge seg på solsenga etterpå med GOD samvittighet.

 

 


Gå sidelengs med strikket festet under kneet eller nede ved ankelen. Tell 15 skritt ene veien og 15 den andre. Gjør dette 4 ganger.


Fest strikket under skoene og dra det mot deg, her trener du biceps. 15 X 4


Ha rette armer og dra strikket rett opp. Her trener du fremsiden av skulderen 15X4


Siste bildene her press det ene beinet ut til siden 15 ganger, bytt å gjør det samme på det andre. Her trener du rumpe;)


Tips:

Søk opp strikktrening på Youtube for enda flere øvelser.

Treningsstrikk får du kjøpt hos Intersport Kvadrat! Priser fra 149,- finnes i flere styrker.
Alt til sommeren finner du på Kvadrat! 🙂

, , , , , ,

Ingen kommentarer enda.

Legg igjen en kommentar

Kommenter uten Facebook

MENY