Ledige stillinger

Har du lyst til å jobbe på Kvadrat? Se våre ledige stillinger

Nordens største kaffekjede kommer til Kvadrat! Er du vår nye dyktige leder som brenner for kaffe og mennesker? Vi søker Coffee Shop Manager og kanskje er det du som styrer vår nye Coffee Shop!

Å være Coffee Shop Manager i Espresso House er en spennende, krevende og morsom stilling. Det er mye ansvar og du får muligheten til å drive din egen Coffee Shop, samtidig som du har et veletablert konsept der det er mye støtte, system og struktur tilstede for at du skal lykkes i din jobb!

Hva gjør en Coffee Shop Manager i Espresso House?
Som Manager i Espresso House er ditt hovedansvar å se til at du, shopen og dine baristaer alltid setter gjesten først ved å yte supergod service.
Kaffe er viktig for oss og vi er opptatt av å servere kvalitetskaffe til hver eneste gjest.
Du jobber med dine kollegaer i shopen hvor du står i kassen, tar i mot gjester, tilbereder mat og ser til at coffee shopen ser ren og pen ut til enhver tid.

Hvem ser vi etter, og er det deg? Du:
• er en inspirerende leder som er glad i å stå opp tidlig for å gjøre andre glad
• har ledererfaring fra kaffebar, restaurant eller hotell
• er en som liker at hverdagen er hektisk og i stadig endring
• forstår at veien til å vinne gjestenes hjerte er å skape en arbeidsplass som dine medarbeidere elsker
• er flink til å utvikle mennesker
• er strukturert og elsker orden
• er glad i utfordrende arbeid og evner å se løsninger
• er glad i kaffe og ønsker å utvikle deg som barista
• er stolt av å jobbe i Nordens mest suksessrike kaffekjede
• er resultatorientert

Det er en stor fordel at du har hatt tilsvarende ansvar tidligere, men vi er også opptatt av å se potensialet i kandidaten. Har du det som trengs? Med rett kurs og grundig opplæring kan man nå langt i Espresso House, så lenge de rette egenskapene og holdningene er på plass!

Espresso House ønsker sine gjester velkommen til unike cafeer som er bygd for at våre gjester skal føle seg hjemme når de er på besøk hos oss. Vi serverer håndlaget kaffe av høy kvalitet kombinert med markedets bredeste sortiment på mat og drikke. Viktigst av alt er vi ett team med dedikerte og entusiastiske medarbeidere som brenner for å gi verdens beste opplevelse til våre gjester! Dette må du som Manager ha troen på.

Høres dette interessant ut så send oss en e-post på jobbnorge@espressohouse.se og merk din e-post med «søknad Coffee Shop Manager Kvadrat». Vi ser frem til å høre fra deg!
Lønn etter avtale

Vi søker selger til Skopunkten Kvadrat

NilsonGroup er Skandinavias ledende skokonsern. Gjennom våre butikkonsepter Din Sko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns, Radical Sports og franchisebaserte Ecco Stores kan vi tilby noe som passer for alle. Et uslåelig utvalg i kombinasjon med sterke varemerker. Med ca. 300 butikker i Sverige, Norge og Finland omsatte NilsonGroup for SEK 3 milliarder i 2016.

Som butikkmedarbeider søker vi deg som er smilende, positiv og serviceminded, som har et stort engasjement for jobben og som inspireres av å jobbe mot felles mål og resultater. Du har avsluttet videregående skole, er moden, ansvarsbevisst og fleksibel. Evnen til å takle et høyt arbeidstempo og at det skjer mye rundt deg er svært viktig hos oss.

Som butikkmedarbeider vil dine arbeidsoppgaver først og fremst være salg og kunderservice. Videre vil eksponering, lagerarbeid og vareoppakking også være sentrale gjøremål i hverdagen hos oss.

Vi kan tilby varierte arbeidsoppgaver og et spennende og utviklende arbeidsmiljø med engasjerte og dedikerte mennesker!

Vi ønsker av deg:
• At du er en glad og dyktig selger.
• At du har stor interresse for sko, mote og trender.
• At du inspireres av å jobbe mot butikkens salgsmål.
• At du er en teamplayer, lojal, punktlig og pålitelig.
• At du er en god representant for Skopunkten.
Vi kan tilby:
• Et spennende og utviklende arbeidsmiljø!
• En moderne og trivelig butikkatmosfære.
• Ordnede arbeidsforhold.
• Hyggelige og dyktige medarbeidere.
• Opplæring og oppfølging.

Stillingen er på 29 timer pr. uke. Til tider vil du ha ansvar for butikken ved butikksjefens fravær.
I tillegg må det påregnes utøket arbeidstid ved behov, eksempelvis i høysesong og ved sykdom og ferier.
——————————————————————————-
Tiltredelse: Etter avtale
Søknadsfrist: 17 Desember
——————————————————————————-
«Nilson Group tilstreber å være en attraktiv arbeidsgiver, der våre medarbeidere trives, utvikles og kjenner stolthet.» Våre 4 kjerneverdier er: Kunden Enkelhet Nytt Tillit

Change søker selger med ansvar

I et tøft marked er Change avhengig av medarbeidere som ønsker å prestere og har salg og kundeservice i fokus. Til vår avdeling på Kvadrat søker vi nå etter «selger med ansvar» i ca 30% stilling. For å sikre kundenes trivsel er det viktig at vi har et team som ønsker å gi førsteklasses service og samtidig sikrer en ren, ryddig og innbydende butikk.

Selger med ansvar:
Som selger med ansvar vil din hverdag preges av salg, kundebehandling og varepåfylling. Du vil i tillegg være butikksjefens høyre hånd og være stedfortreder ved ferieavvikling o.l. Du vil derfor i tillegg få innføring i butikksjefens oppgaver og ansvar.

Nøkkeloppgaver og kvalifikasjoner:
– topp kundeservice
– ansvarlig for å sikre gode salgstall
– sikre ren, ryddig og presentabel butikk
– du har utpreget konkurranseinstinkt og motiveres av resultater
– du har erfaring fra service eller varehandel

Personlige egenskaper til stillingen:
– du har talent for å selge og yter maksimal kundeservice
– du ønsker å bidra til å skape resultater
– du er samarbeidsvillig, utadvendt og entusiastisk
– du er strukturert og har øye for detaljer
– du er ansvarsbevisst og har stor innsatsvilje
– du er selvstendig

Vi kan tilby:
– en spennende bransje og muligheten til å være med og utvikle en av våre butikker
– for den som presterer i forhold til våre forventninger kan vi love en jobb i et spennende miljø som vil kunne gi deg gode personlige og karrieremessige muligheter
– lønn etter avtale

Søknader behandles forløpende, tiltredelse etter avtale.
Søknad og cv kan leveres i butikk eller på epost: kvadrat@change.com

Vero Moda Kvadrat søker heltid med merchandisingansvar (vikariat)

BESTSELLER er et familieeid internasjonalt selskap grunnlagt i Danmark i 1975. I dag er BESTSELLER representert i 70 land i Europa, Mellom Østen, Canada, India og globalt via e-commerce. Vår Retail forretning selger varer til Retail butikker, som utelukkende selger BESTSELLER-produkter og som har et BESTSELLER-brand på sin butikkfasade. BESTSELLER representerer brands som VERO MODA, Jack & Jones, Only, Name It, Selected Homme og Selected for å nevne noen.

Som Heltid med merchandisingansvar/Assisterende butikksjef i Vero Moda  vil du ha medansvar for butikken. Du vil bli en del av et spennende team med unge sultne jenter, og andre mer erfarne som har vært med oss i mange år. I butikken hos deg og dine medarbeidere får kunden den beste service og de hyggeligste opplevelsene. Vi håper du har et brennende ønske om kompetanse og utvikling innen Retail, og med det kanskje en egen butikk en dag!
Hvis du kjenner deg igjen i punktene under og trigges av disse, bør du sette av litt tid å sende oss den informasjonen vi trenger for å bli kjent med deg – og hvem vet, kanskje vi blir kollegaer om litt!

ARBEIDSOPPGAVER
• Hovedansvar for merchandising.
• Medansvar for drifts- og resultat i butikken.
• Være en selger
• Bistå i bemanningsplanlegging, organisering av ulike arbeidsoppgaver og i rekruttering av nye medarbeidere
• Aktiv tilstedeværelse og en ressurs for butikksjefen i en hektisk arbeidshverdag
• Sikre at butikken leverer en god serviceopplevelse ovenfor kundene våre
• Bidra i samsvar med kjedens verdier og bidra til å bygge en enda sterkere merkevare
• Fokus på god HMS

 

VÅRE FORVENTNINGER
• Erfaring fra butikk og merchandising
• Ønsker å lære og utvikle seg innen Retail og drift av butikk
• Ønsker å lære ledelse og ha et personalansvar
• Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner preget av respekt, lojalitet og humør
• Entusiastisk og løsningsfokusert som motiverer og tilfører positiv energi
• Tørre å spørre!
• Du er tro mot de ulike tiltak som blir satt av eller sammen med butikksjef, en som går foran med et godt eksempel.
• Arbeidsmetoder som er preget av struktur, oppfølging og gjennomføring
• Trigges av å jobbe innenfor et spennende kjedekonsept med en sterk merkevare i ryggen

 

HVA KAN VERO MODA TILBY DEG?
• En av detaljhandelens mest spennende og operative  stilling
• Tett oppfølging og sparring fra Butikksjef og sentral drift
• En velfylt verktøykasse og mange dedikerte kollegaer
• Personlig utvikling
• Konkurransedyktig lønn og bonusmuligheter
Søknadsfrist: Snarest, intervjuer holdes fortløpende.
Varighet vikariat: 01.12.17 – 01.08.18, med stor mulighet for forlengelse.
Tiltredelse: Snarest.

Kontaktperson: Astrid Grønvold, butikksjef
Mailadresse: bsnor1722@bestseller.com

MENY