HairShop Frisør kåret til årets frisørkonsern!

     OBS! Denne nyheten er over ett år gammel

HairShop Frisør er kåret til årets frisørkonsern 2015 av Norske Frisør- og velværebedrifter. «Vi er veldig stolte over at HairShop nådde helt opp som årets frisørkonsern», sier administrerende direktør i HairShop Frisør Cathrine Stamnes.

Stamnes forklarer suksessen slik: «Vi har de dyktige medarbeidere i kjeden å takke for den store suksessen. HairShop Frisør består av en gjeng fantastiske medarbeidere som brenner for faget og for kjeden og som gjør en formidabel innsats hver dag. Alle i HairShop gleder seg over prisen.»

Om HairShop sier juryen følgende: «Alle de nominerte konsernene har bygget opp solide fundamenter for fortsatt vekst. Prisvinneren kjennetegnes ved svært god tydelighet i forretningsplan, personalplan og markedsplan – og her setter man handling til ordene. Det har gitt suksess for et litt annerledes frisørkonsept – prisvinneren åpnet i fjor sin salong nummer 30.»

«Vi er veldig stolte og gratulerer alle medarbeiderne i HairShop med seieren som gjør en fantastisk jobb for å gjøre kundene fornøyd hver eneste dag! Dette viser at vi lykkes med vår strategi å drive flere kjeder for å kunne tilby flere frisørkonsepter til kundene! HairShop Frisør har jobbet målrettet og lykkes godt», sier en stolt Espen Karlsen, administrerende direktør i Raise Gruppen.

e1o2i1dvwjj4zqirhi60

Stolt eier og gründer

Også HairShop gründer og eier Inger Ellen Nicolaisen er stolt. «Det er fantastisk at HairShop har vunnet prisen Årets frisørkonsern», sier Nicolaisen. Kjeden har vokst til nå 30 salonger og er i ekspansjon. «Å motta en av bransjens gjeveste priser er takket være våre dyktige medarbeidere og fornøyde kunder, og er med på inspirere alle som jobber i HairShop», sier en stolt Nicolaisen.

Om Årets Frisør

Årets frisør arrangeres av Norske Frisør- og velvære bedrifter. Årets Frisør er en konkurranse for både frisører og frisørbedrifter. Konkurransen består av en fotokonkurranse, en bedriftskonkurranse og to spesialkategorier. Kåringen av årets frisørkonsern tar utgangspunkt i forretningsplan, personalplan og markedsplan i tillegg til økonomi og årsoppgjør for de siste to årene. Bidragene i konkurransene sendes inn og vurderes av kvalifiserte juryer.

 

, , , , , ,

Ingen kommentarer enda.

Legg igjen en kommentar

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.

I dag er det
stengt